sarariekkinen

I soffan

Publicerad 2013-01-17 21:07:14 i

Hejhej!
Sitter här i soffan med en lättare variant av matkoma. Har passat på att unna mig lite gott efter nästan två timmars effektiv pluggtid. Bra tycker jag!

Den här veckan har varit helt okej än så länge.. Lite trött på skolan där dagarna aldrig tar slut, men i övrigt så har veckat flutit på bra. Tyvärr är jag fortfarande förkyld så in i den, så det har inte blivit speciellt mycket träning.. Men igår körde jag iaf två timmar med Lovisa på gymmet och det va jävligt skönt då, men idag straffades jag med ännu värre förkylning. Får nog vänta med att träna lite till..

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, ska försöka passa på att umgås med några vänner ifall jag inte får alltför mycket plugg, men annars är det väl jobb och fotbollsträning som står på schemat som vanligt.

Nu ska jag göra mig redo för sängen, natti!

Här är en bild från nyår, såhär såg jag ut då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela