sarariekkinen

Läggdags!

Publicerad 2013-01-18 22:33:15 i

Hej!
Tänkte börja med att rätta mig, bilden jag la upp sist var visst från julafton. Alla bilder jag tog på nyår försvann eftersom dom inte hann synkas med datorn, tråkigt men det är smällar man får ta!

Anyways! Idag har jag känt mig nästan frisk, så efter skolan idag joggade jag i 40 min på löpbandet och så körde jag lite styrka på det! Känns skönt att vara igång igen, men det var riktigt jobbigt flås emellan åt.

Imorgon börjar jag dagen med några timmars jobb på förmiddagen, sen får jag se vad som händer!

Nu ska jag titta på någon halvdålig film och somna till den. Godnatt!

Har ju glömt visa er mina naglar! Fixade till dom när jag låg hemma och var sjuk för hela två veckor sen och det har hållit! Riktigt bra kvalité på glittret! Köpte det på attitude-mässan i Stockholm, kommer inte ihåg märket men kan kolla upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela