sarariekkinen

Lördag!

Publicerad 2013-01-26 19:03:37 i

Hej!
Det får bli ett snabbt inlägg det här, för närsomhelst smsar lovi att hon är här och då är det dags att handla lite godsaker till kvällen!

Gårkvällen var väl helt okej, väldigt mycket folk så det va lite svårt att dansa, men jag träffade några gamla vänner och sådär som man inte sett på länge. Somnade vid 3 inatt, så imorse när klockan ringde kl 6 hade jag knappt hunnit sjunka in i någon djupare sömn så jag bara flög upp haha. Men tröttheten kom sen smygandes under dagen så jag tog mig en powernap förut.

Men nu ni, ska slänga på mig jacka och skor så lovi inte behöver frysa allt för mycket där ute. Ha en bra lördag!

Me last night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela