sarariekkinen

Naglar!

Publicerad 2013-01-31 18:43:03 i

Hej!
Igår tog jag en riktigt slappisdag. Från det att jag kom hem från skolan så satt jag i soffan hela kvällen bortsett från en liten promenad med hunden. Skönt! Passade även på att göra mina naglar lite fina när jag ändå vara slappade. Denna gång blev det lila glitter som fadar ut lite! Det är vanligt glitter nagellack jag har använt, så detta kan vem som helst göra hemma!

Idag däremot blir det inte någon slappisdag. Så fort jag kommer hem ska jag gå en promenad med hunden, sen ska jag ta bort sminket och träna en stund. Har tappat träningsmotivationen, så nu försöker jag köra lite varannan dag iaf.

Här är en bild på naglarna! Ganska så nöjd är jag, men ska testa med svart glitter nästa gång och då kanske jag blir helg nöjd. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela