sarariekkinen

Torsdag!

Publicerad 2013-01-24 20:56:57 i

Hej!
För att förklara varför jag lägger upp en rubrik med "slappis söndag" en torsdag så är det för att jag skrev inlägget i söndags men då krånglade det att ladda upp inlägget, sen glömde jag bort det haha. Nu när jag klargjort det kan jag skriva på som vanligt haha.

Den här veckan har jag lagt mycket fokus på träning, än så länge. Har tappat så mycket kondition under veckorna som jag var sjuk så nu försöker jag få tillbaka lite så jag klarar av försäsongen i fotbollen som drar ihåg snart.
Har faktiskt inte gjort så mycket mer i veckan. Har haft lite plugg och så, så det har mest blivit att träna och plugga. Idag hade jag dessutom praktik och jag fick jobba över litegrann så nu är jag riktigt trött. Tror det blir läggdags tidigt!

Imorgon blir det en rolig dag iaf! Först är det skolan och då ska jag göra gelenaglar på Linnéa! Superkul att vi har börjat lära oss det i skolan. Sen på kvällen är det dags för fest och det var ett tag sen så det ser jag fram emot. Blir dock en lugn kväll för mig iomed att jag jobbar på lördag.. Men dansa ska jag göra!

Nu ska jag titta lite på tv innan jag lägger mig.. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela