sarariekkinen

Slappis söndag!

Publicerad 2013-01-24 20:47:52 i

Hejhej!
Är precis hemkommen från en promenad med min bror och hunden. Vi blev lite godissugna så vi gick ner till godishuset och köpte två stora påsar! Så jävla gott, haha.

Ikväll väntar en slappiskväll i soffan framför någon bra film. Skönt avslut på helgen. Ska försöka lägga mig tidigt med, men det är nog lättare sagt än gjort eftersom jag sov några timmar på dagen efter träningen imorse.. Jaja!

Ska fortsätta ta det lugnt, här har ni en läskarbild på lite godis.. ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela