sarariekkinen

2011-04-22

Publicerad 2011-04-23 01:31:58 i Min vardag

Hej!
jag måste bara säga att det är helt sjukt va tiden går fort! 
April är snart slut och min födelsedag närmar sig med stooormsteg.. hehe
dessutom är det inte alls långt kvar till sommarlovet!!!
men idag då.
vaknade upp hos världens finaste pojke, fräschade till mig lite sen cyklade jag till min moster. 
klippte henne och gjorde ljusa slingor på henne - det blev gööörsa bra!
va väl hemma vid halv fem/fem, så då åt jag lite smått sen gick jag och Emelie en promenad innan vi gick hem till henne och beställde pizza.
skulle egentligen grillat, men vi ändrade om planerna så det blev pizza och lite annat gott.
sen spelade vi kortspel, bordstennis och hade det riktigt skoj!
men nu är jag hemma och borde egentligen lagt mig för länge sen för jag ska upp tiiiidigt imorgon..
men man måste ju sätta sig vid datorn en stund innan sängen, aight?
aja, imorgon är det påsk så då blir det påskbord och lite sådär.
hörs imorgon! har bilder på min nya bikini också som kommer upp imorgon!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela