sarariekkinen

2011-04-26

Publicerad 2011-04-26 09:44:38 i Min vardag

Hej!
sitter just nu och soooover.. eller ja, inte långt ifrån iallafall!

har iallafall rast just nu, men snart drar vi igång med engelska igen. FY
har haft lite snack om nationella som vi har på onsdag nästa vecka.. usch

är lite smått deprimerad med.. hela klassen består av negrer, så sitter jag och är som en albino.
får försöka hitta lite småpengar hemma och ta och gå till ett solarium, hehe..

nu ska jag iallafall ta och läsa aftonbladet och äta ett äpple - dör av hunger typ
hörs senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela