sarariekkinen

2011-04-28

Publicerad 2011-04-28 22:02:39 i Min vardag

Hej! Skolans internet fungerade inte idag, så därför har jag inte kunnat uppdatera. Tyvärr funkar inte heller internet här hemma heller, så det får bli en uppdatering från mobilen! Men det duger väl det med. Idag kom make up store till skolan och gav en massa sminktips. Jag hade superhöga förväntningar och det kan jag ju verkligen säga att besöket levde upp till! Galet nöjd, fick super bra tips. Efter skolan åkte jag till träningen nästan direkt, den gick väl sådär.. Foten blir aldrig helt bra, så man tappat ju suget lite när man inte kan köra hundra procent.. Menmen, det blir väl bra så småningom iaf! Nu ska jag faktiskt ta och borsta tänderna! Är helt slut! Vi hörs imorgon, lovar er bilder på det jag köpte igår med! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela