sarariekkinen

SUNday

Publicerad 2011-02-13 14:22:25 i Min vardag

Hej!
idag är det riktigt jäkla soligt ute asså! Underbart!
funderar på ifall jag ska ut med Alex en sväng och leka i snön...
men bara för att det är soligt ute så kanske det inte är speciellt varmt, hehe.
borde egentligen plugga också, haha.

anyways!
hade en superbra kväll igår, och det har jag fått betala för idag.. haha.
men jag hade kul, och jag fick umgås med två som jag aldrig hinner umgås med,
så det var det faktiskt värt!

ikväll ska jag träna.. får se hur det går, haha.
menmen, ska höra med Alex om han ska med ut en sväng.
Vi hörs nog senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela