sarariekkinen

SUNDAY

Publicerad 2011-01-30 19:58:07 i Min vardag

Hej!
jag va helt slut igår när jag kom hem, så jag gick och la mig direkt när jag kom hem.
väcktes vid elva idag, efter 12 timmars skön sömn, så gick jag upp och åt frukost och därefter tittade jag på tv med Alexander.
vid 14 åkte vi iväg till min syster för att fira Stoffe (min systers pojkvän), sen gick jag hem till Älskling och tittade på fotboll och därefter VM-finalen i handboll.
är helt slut i kroppen, så nu ska jag alldeles strax duscha sen ska jag väl göra iordning naglarna lite och därefter blir det att sova.

imorgon är det en långdag i skolan.. och efter skolan ska jag till baby.
men tror vi hörs imorgon under dagen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela