sarariekkinen

Glad Midsommar!

Publicerad 2011-06-24 18:13:12 i Min vardag

Hej alla fina!
hoppas ni har haft en superbra midsommar och att det fortsätter hela kvällen.
jag har iallafall haft en superbra dag tillsammans med min Älskling.
vi har bl.a ätit grillat här hemma hos mig och så avslutade vi med lite jordgubbstårta.
nu har han tyvärr åkt hem, så jag sitter och gör ingenting..
inväntar att Emelie och hennes familj ska ha grillat färdigt så hon kan träffa mig litegrann! hehe

de senaste dagarna har jag umgåtts med mitt hjärta och så har jag även passat på att tjäna lite pengar..
går ju frisörlinjen så tjänar lite smått nu på sommarlovet med lite klippningar, inte helt fel faktiskt!

men nu fick vi folk så jag ska väl lägga undan datorn. Vi hörs!


bilden är tagen för någon månad sen i skolan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela