sarariekkinen

måndag 27 juni - mobilblogg!

Publicerad 2011-06-27 15:10:47 i Min vardag

Hej! Jag antar att alla har, förutom de som jobbar, har solat hela dagen idag precis som jag? Har haft värsta bra vädret fram tills nu, för nu börjar molnen rulla in som vanligt.. Vaknade vid 11 och gick ut och hoppade studsmatta och sparkade boll med Alexander. Sen när han åkte hemåt vid kl. 13 så intog jag solstolen. Så ett par timmars sol har jag fått iaf! Tänkte steka till en korv eller två nu, sen ska jag packa fotbollsväskan. Efter matchen i Mjölby ikväll så ska jag hem till min älskling för att sova där, det blir mys. Funderar även på att beställa en bikini innan jag åker in till Mjölby.. Men vi får se! Kanske får beställa den imorgon istället. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen laga mat. Vi kanske hörs senare ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela