sarariekkinen

tisdag 21 juni

Publicerad 2011-06-21 13:30:24 i Min vardag

Hej!
vad jag äääälskar att det är sommarlov så att man få sova ut ordentligt VARJE dag.

tillbringade gårkvällen med Emelie och hennes familj, spelade kort och lite sådär.
sen gick Emme och jag hem till mig och bara tog det lugnt..
det är "bara" 44 dagar kvar tills vi åker till Albena i Bulgarien! woho!

idag har jag egentligen ingenting planerat, förutom fotbollsträningen ikväll.
så det blir väl att ta det lugnt nu på dagen.

nu ska jag borsta tänderna och bli lite mänsklig igen.
hörs kanske lite senare!



Linnéa och jag för några veckor sedan påväg till poolparty med klassen..

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-06-21 17:38:15

woopwoop, du bloggar igen!

Undrade just hur länge jag skulle hålla mig ifrån o tjata, men nu behövde jag ju inte det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela