sarariekkinen

tisdag

Publicerad 2011-11-01 21:58:38 i Min vardag

Hejhej!
har precis gjort färdigt min powerpoint som jag ska ha till min muntliga redovisning efter lovet.
känns helt fel att plugga på ett lov, men vad ska man göra? det är bara att bita ihop och göra det.
har även ett naturkunskapsprov som jag verkligen borde plugga till.. menmen.. får se när jag hinner ta tag i det.

igår sov min bebis hos mig och idag har vi tittat på Prison Break hos honom.
imorgon ska jag klippa min moster, mitt kusinbarn och barnets mamma så då kommer jag ha fullt upp.
inte nog med det så ska jag även till min praktikplats för att hämta lite papper och så ska jag till Hugos på kvällen för där är det gymnasiefest! Wiho! Äntligen!

men ja.. vet inte riktigt vad jag ska skriva.. ska typ sova nu för jag ska upp tidigt imorgon!
hörs imorgon eller så.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela