sarariekkinen

I soffan

Publicerad 2011-10-24 21:43:06 i Min vardag

Hej!
Sitter just nu nyduschad och fräsch i soffan och ser att mina naglar är i ett stort behov av manikyr! Dom ser hemska ut, men det får jag fixa imorgon.. Klockan är redan alldeles för mycket.

Idag hade vi en nia på salongen som hade praktik. Jag fick testa på att göra en uppsättning på henne och så skruvade vi ihop ett förvaringsskåp. På onsdag ska jag göra bottenfärg och toppa hennes hår, kulkulkul!

Efter praktiken åkte jag hem till min bebis en sväng, va dock tvungen att åka nästan direkt men en liten stund hann vi ses åtminstonde. Får träffas lite längre imorgon eftersom jag slutar tidigare då! Skönt!

Men jani, ska nog fläta håret och sen däcka. Hörs imorgon! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela