sarariekkinen

Med min bebis!

Publicerad 2011-10-01 20:19:49 i Min vardag

Hejhej!
blev en hel del shopping igår i Linköping, gjorde av med 1300kr.
men väldigt nöjd med mina köp så att varenda krona jag ägde försvann svider inte sååå mycket, haha.
lägger upp bilder på kläderna imorgon, för jag ska alldeles strax ha lite filmmys med Peem.

anyways! hade en jäkla bra kväll med Kristin när jag kom hem igår.
vi åt tacos, kollade på idol, tjockade oss till en dålig film och snackade till tre på natten ungefär.
vaknade trots allt skapligt, men vi låg mest i sängen hela dagen och snackade.

fick skicka tillbaka skinnjackan jag beställt från HM för att den var alldeles för stor,
så nu inväntar jag en mindre storlek och håller tummarna för att den sitter alldeles perfekt!

nu ska vi äta lite kyckingsallad och därefter hugga in på det lite onyttigare godiset!
hörs imorgon någon gång, puussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela