sarariekkinen

Rast

Publicerad 2011-10-27 14:45:19 i Min vardag

Gud va trött i kroppen man kan bli av att stå hela dagen då! Tyckte jag förtjänade en rast så jag gick precis ner och tog mig en kaka och lite saft.

Förmiddagen gick väldigt fort idag, dock verkar eftermiddagen snigla på riktigt långsamt.. Jag som vill hem och bara slänga mig i soffan och vräka i mig en massa frukt! Fast egentligen skulle jag väl vilja ha chips, popcorn eller godis, men nae.. Inte på vardagar haha. Tur att det är fredag imorgon asså!

Nae men ska väl upp nu.. Hörs senare! Puss

Haha, rolig bild. Föreställer iaf mig, ensam, utan godis! Tummen ner va. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela