sarariekkinen

Plugg!

Publicerad 2012-02-13 15:54:42 i Min vardag

Hej!
Idag hade vi en väldigt kort skoldag. Hade bara mentorstid och sen fick vi sluta, men vi har fått i uppgift att göra en ergonomi-film i smågrupper, så min grupp bestämde att vi lika gärna kunde stanna kvar och filma lite. Slutade trots det väldigt tidigt!

Gick en sväng på stan och där hittade jag ett par byxor som jag testade och blev lite småkär i. Tyvärr tror jag inte att jag kan inhandla dom, eftersom jag har andra saker att köpa den här månaden som känns ganska viktigt.

Aja, har pluggat en timma nu, så jag tänkte ta ett break! Syrran och barnen kommer snart med, så jag ska passa på att umgås med dom. Sen väntar träning!

Hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela