sarariekkinen

Ensaaam

Publicerad 2012-01-02 18:13:09 i Min vardag

Hejhej!
Alla som känner mig vet att jag är väldigt mörkrädd.. Och här sitter jag helt ensam i ett tomt hus. Inte ens katten är hemma!

Anyways, nyårskvällen/natten var superkul! Började hos mig och sen drog vi vidare till Amanda och träffade en massa roliga människor! Toppenkväll!

Igår låg jag mest och slappade.. Peems lillasyster kom och sov över så vi beställde lite pizza och kollade på film!

Men nu går min buss alldeles strax och jag ska hem en sväng.. Behöver nya kläder och lite sällskap! Hörs! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela