sarariekkinen

Sommar?

Publicerad 2012-07-16 17:14:40 i Min vardag

Hej! Gårdagen blev jättelyckad. Vi hade skapligt väder även fastän det blåste ganska mycket.. Men äsch, vi fick åka det vi ville och vi hade kul! Det är huvudsaken! Kom hem väldigt sent inatt, men jag tog en liten sovmorgon till kl 12 så jag är inte så jättetrött. Hade dock kunnat sova några timmar till, men då hade jag inte somnat tidigt ikväll och det måste jag för att orka jobba imorgon. Har inga bilder från igår mer än de jag köpte, men kan försöka ta en bild på dom sen :) nu ska jag vila en stund, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela