sarariekkinen

Sjuk

Publicerad 2012-03-16 10:20:44 i Min vardag

Hej!
Jag som trodde att jag skulle komma undan, men icke sa nicke, ligger helt förlamad i sängen med den värsta ryggvärken jag någonsin upplevt.

Igår hade jag praktik, sen åkte jag iväg och tränade en sväng, men så fort jag kom hem så la jag mig i sängen och mådde sjukt illa.. Jag har alltså åkt på maginfluensan. Det kan nog vara en av de värsta sjukdomarna jag haft, fy fan. Det har gått runt i familjen den senaste veckan, men den sista höll precis på att bli frisk men så fick jag det istället. Blä

Vi hörs.. Ska se om jag överhuvudtaget kan dricka lite vatten.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela