sarariekkinen

Monday

Publicerad 2012-11-19 14:36:14 i

Hej!
Sitter just nu på resecentrum i Linköping och inväntar min buss.. Segt!

Igår hade jag en riktig otursdag, först och främst så stukade jag foten på fotbollsträningen, men inte nog med det så bröt jag av en nagel med. Jag som ville ha långa fina naglar till Stockholm.. Får se hur jag ska göra nu, antingen kapa alla eller så får det vara.

Menmen.. Onödig skoldag (hur ofta skriver jag det egentligen?). Men imorgon är det photoshoot till mitt projektarbete som gäller! Ska försöka ta bilder, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela