sarariekkinen

Glad alla hjärtans dag!

Publicerad 2013-02-14 21:03:52 i

Hej!
Det va visst en vecka sen jag skrev något senast.. Men här sitter jag igen iaf och armarna bara skakar. Försöker hitta någon slags ork till att göra mig redo för sängen, men jag orkar inte ens hålla ett glas vatten så det här kommer nog ta ett tag. Idag körde vi ett EFIT-pass och det är nog bland det jobbigaste jag gjort! Imorgon har jag dock inte samma tur i skolan, jag har både salongen och kund så vi får väl se hur det går med mina utmattade armar.

Efter skolan imorgon väntar en shoppingtur på ikano med Lovisa, sen blir det förmodligen en utgång på det! Länge sen så det ser jag fram emot :)

Vi hörs en annan dag! Puss!

Detta låg på bildrutan när jag kom ut från träningshallen, tack världens bästa vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela