sarariekkinen

Monday!

Publicerad 2013-02-25 20:46:37 i

Hejhej!
Nu är lovet slut och skolan har börjat igen. Blä, redan efter en dag är jag trött på det. Tur att det inte är jättemånga veckor kvar till påsklov!

Lovet jag iaf varit bra! Har jobbat ganska mycket och även hunnit med en del festande med vänner. Började lovet med en utgång i Motala på Harrys och avslutade lovet på platens bar i Linköping, perfekt haha.

Den här veckan blir nog lugn, ska försöka plugga en del för att jag ska ligga lite före när jag åker till Spanien så jag inte hamnar efter sen.

Nu ska jag göra mig redo för sängen! Vi hörs, puss!

Haha, enda bilden jag kan lägga upp från lördagskvällen. Efterfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela