sarariekkinen

Ny hårfärg!

Publicerad 2011-12-10 18:00:00 i Min vardag

Hejhej!
glömde bort att berätta för er om igår ju! vi hade egen hårvård igår (vi får göra vad vi vill med våra hår) och jag tonade mitt hår ännu en gång, så nu är jag snäppet mörkare. Känns lite ovant men det är fint ändå.
Linnéa som hade tröttnat på sitt blonda hår bad mig färga hennes hår brunt, så vi körde på och gjorde det. Resultatet blev riktigt fint! Fanns några andra i klassen som också gjorde lite större förändringar.. Micaela klippte av sig sitt hår till en kort page och Sara B färgade även hon sitt blonda hår brunt! Snyggt!

Nu ska jag göra iordning mig litegrann, för strax innan nio ska vi samlas utanför O'learys.. Hoppas på en bra kväll! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela