sarariekkinen

Bad update

Publicerad 2011-02-02 15:35:43 i Min vardag

Hej! Igår vid lunch så vet jag inte vad det var som stoppade mig från att uppdatera, men när jag kom hem kunde jag iallafall inte skriva något för vi har bytt internetgrej, och den funkar inte riktigt som den ska än så jag kan inte sitta vid datorn. Men som tur är så har jag ju min kära mobil! Så nu blir det en kort mobilupdate! Tränade igårkväll, och det gick väl okej. Kört igång lite mer med kondition så det blev ett lite jobbigare pass än vanligt, men det kommer bli ännu jobbigare sen med alla konditionsträningar på gruset som sätter igång om några veckor.. Anyways, efter träningen så åt jag lite och därefter la jag mig och sov. Idag tog jag mig en sovmorgon till 10 eftersom jag är ledig, hehe. Har varit på lasarettet och satt i en p-stav i armen, och det gjorde ont. På riktigt. usch! Menmen, nu är det gjort och det behöver inte göras om på några år. Strax ska jag åka hem till älskling och umgås med honom, och ikväll när jag kommer hem måste jag plugga, för imorgon väntar teoriprov och även permanentrullning eller långhårsuppsättning. Gaah, hatar prov, och nu har vi väldigt mycket dom här veckorna innan lovet. Men aja, nu ska jag packa ner lite saker jag ska ha med mig till min pojke. Hörs kanske senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela