sarariekkinen

Godmorgon!

Publicerad 2011-02-03 09:24:23 i Min vardag

Hejhej!
har precis gjort teoriprov, och jag tror faktiskt att det gick bra.
va lättare än jag trodde, och jag kunde svara på alla frågorna.. men ja, ska väl inte säga för mycket innan jag får resultatet.

vid tio ska vi samlas igen, och då får vi reda på ifall vi ska göra permanent eller långhårsuppsättning.
hoppas faktiskt på att få göra permanent, för då har jag det överstökat.

men jaa.. har egentligen inget mer att säga.
hör av mig senare under dagen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela