sarariekkinen

2011-03-22

Publicerad 2011-03-22 09:53:13 i Min vardag

Hej!
gud va jag är dålig på att blogga, haha.
men får skylla på att jag inte alltid kan sitta vid datorn och nu när jag inte har någon mobil så kan jag ju inte uppdatera därifrån heller.
anyways.

har engelska nu och om ungefär en timma har vi lunch, läängtar!
sen vid tolv börjar idrotten och då kommer Micha berätta att vi har idrottsprov om en vecka och då kommer hela min värld gå under för jag förstår ingenting om det vi har arbetat med de senaste veckorna.
varför ska jag kunna en massa olika muskler för?

aja, träning ikväll iallafall, men får se lite hur det går.
har haft så fruktansvärt ont i ryggslutet de senaste veckorna, så får köra på så gott det går.

nu ska jag njuta av de sista rastminutrarna, sen ska jag sätta mig och längta till lunch.
hörs sen då! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela