sarariekkinen

Ensam

Publicerad 2011-10-29 18:29:35 i Min vardag

Hej!
Legat i sängen och läst Harry Potter ett par timmar nu.. Haha, skulle egentligen bara vilja sova men antar att jag inte kan sova riktigt än.

Igårkväll tittade jag och älskling på idol och myste till det med lite cola och popcorn, därefter tittade vi på pb. Inne på tredje säsongen nu, hihi.

Imorse gick vi upp tidigt eftersom vi skulle till simhallen med Alexander och William! Riktigt roligt var det att träffa småttingarna igen. Dock så har jag varit helt slut sen jag kom hem, haha.

Imorgon är det dags för cup i Hallsberg! Jag har aldrig varit med på den cupen tidigare, men vi får väl se.. Tror vi har vunnit cupen de två senaste åren.

Jaja, ska kanske gå upp ur sängen nu och se ifall vi har något gott (pizzarester) och sen ska jag väl invänta att någon kommer hem så jag slipper vara ensam i mörkret!

Här är de andra två örhängena jag köpte i torsdags, hörs senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela