sarariekkinen

Hurtig!

Publicerad 2012-08-14 13:15:35 i Min vardag

Hej!
Tänkte ta en powernap nu, men kom på att jag inte har bloggat sen i söndags så jag kanske borde uppdatera litegrann iaf.

Igår var jag så träningssugen så jag dammade av löpbandet och sprang en sväng. Kändes så jävla bra! Måste börja få in lite rutiner i träningen så jag kan hålla uppe kondisen även när jag missar vissa fotbollsträningar.

Idag var jag uppe skapligt tidigt eftersom Kristin och jag hade bokat in en löpdejt i fålehagen! Världens jobbigaste löpspår, men det känns ju så bra efteråt!

Ikväll väntar fotbollsträning.. Haha, förstår inte hur jag ska orka med 4:e träningspasset på 3 dagar - jag är ju van vid max 2 i veckan! Menmen, det ska nog gå. Är inne i en bra träningsperiod nu, så nu ska jag hålla i!

Vi hörs senare under dagen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela