sarariekkinen

Bajsmorgon

Publicerad 2012-09-04 07:49:53 i Min vardag

Hej!
Idag när jag gick upp flöt allting på asbra och jag låg tio minuter före i rutinerna än vad jag brukar göra. Kändes asbra att inte behöva stressa tiillls Linnéa smsar mig och frågar vart jag är. Insåg då att jag låg en timma efter i schemat och att jag hade försovit mig. Askul att missa första timmen på en lektion man faktiskt sett fram emot.. Vi har nämligen brud idag och ska gå igenom grunderna :/ aja.. Sånt som händer..

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Riekkinen

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Sara och jag bor i en liten stad som heter Motala. Jag läser till frisör i Linköping, så i min blogg kommer det ibland upp lite frisyr-och produkttips. Annars skriver jag mest om min fritid som består av shopping, fest, vänner och lite fotboll. Hoppas ni gillar min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela